Ingenico support

Hoe kunnen we je helpen?

Online Payments
Terminals (in-store)
Vertel wat meer over uzelf
Webshop eigenaar / Merchant

Wij zijn een bedrijf dat online verkoopt en gebruiken Ingenico om betalingen te verwerken. 

Online Shopper / Consument

Ik heb een vraag over een online aankoop.

Reseller/System Integrator

Ik ben een partner van Ingenico of wil dat graag worden. 

Terminals (in-store / POS)
Help ons om de aard van uw aanvraag te identificeren
Ik ben al klant

Technische en administratieve support voor merchants die een actieve overeenkomst met Ingenico / Ogone / Tunz / Global Collect hebben 

Ik ben nog geen klant

Voor alle commerciële vragen en om aan de slag te gaan met online/mobiele betalingen.

Welke bedrijfsnaam ziet u op uw bankafschrift of in de orderbevestigingsmail?
Ingenico eCommerce Solutions

Ingenico e-Commerce Solutions / Ingenico Financial Solutions / Ogone / Tunz, nu onderdeel van Ingenico

GlobalCollect

GlobalCollect is onderdeel van Ingenico ePayments.

What is uw relatie met ons?
Ingenico Partner

Support voor Ingenico-partners om oplossingen van Ingenico ePayments te integreren.

Prospect Partner

Vragen over een formeel partnerschap met Ingenico.

Welk platform gebruikt u?
Ogone (PSPID)

U hebt een PSPID (Payment Service Provider ID) of UserID die u gebruikt om toegang te krijgen tot uw account op het Ogone-platform. U kunt de PSPID vinden op uw overeenkomst of uw factuur. 

GlobalCollect (CID)

U hebt een merchant-ID voor Global Collect (CID) 

FAQs over dit onderwerp
Wat is Ingenico ePayments?

Ingenico ePayments is de divisie voor online- en mobiele handel van Ingenico Group. Deze divisie bestaat uit de volgende juridische entiteiten: Global Collect Services B.V., Global Collect B.V., Ingenico Financial Solutions SA, Ingenico e-Commerce Solutions SPRL, Ingenico e-Commerce Solutions B.V, Ingenico e-Commerce Solutions SAS, Ingenico e-Commerce Solutions GmbH (DE), Ingenico e-Commerce Solutions GmbH (AT), Ingenico e-Commerce Solutions GmbH (CH), Ingenico e-Commerce Solutions Ltd. en Ingenico e-Commerce Solutions Inc. Het dienstenpakket verbindt merchants en consumenten via technologie waarmee onze merchants betalingen kunnen accepteren voor de producten of abonnementen die ze online verkopen. De respectieve entiteiten die onderdeel zijn van de divisie Ingenico ePayments verwerken en/of verrekenen alleen de betalingen. Eventuele vragen met betrekking tot een website en verkochte producten moet u richten aan het bedrijf waar u de aankoop hebt gedaan.

Waarom ziet u op uw bank- of creditcardafschrift een afschrijving van Ingenico e-Commerce Solutions of Ingenico Financial Solutions SA?

Als leverancier van betaaldiensten int, verwerkt en rapporteert Ingenico Financial Solutions betalingen namens bedrijven die producten en diensten verkopen via internet. Deze bedrijven hebben ons geautoriseerd uw rekening te debiteren om uw aankoop van een product of dienst te voltooien. Ingenico Financial Solutions is echter niet gemachtigd om u informatie te verschaffen over gegevens op uw afschrift. Neem bij vragen over een betaling rechtstreeks contact op met het bedrijf waar u de aankoop hebt gedaan.

Waarom moet u uw betaling bevestigen met een code?

De bank of financiële instelling die uw creditcard heeft uitgegeven, eist dat u uw identiteit verifieert, zodat uw kaart bij verlies of diefstal door niemand anders kan worden gebruikt. Als u problemen ondervindt tijdens het verificatieproces of als u nog vragen hebt, adviseren we u contact op te nemen met uw bank of maatschappij die uw creditcard heeft uitgegeven. Omdat uw bank eist dat u uw identiteit verifieert, zijn de entiteiten van Ingenico niet bij dit proces betrokken.

Hoe weet u of uw betaling is gelukt?

Nadat u uw betaalgegevens hebt ingevoerd, krijgt u normaal gesproken een bevestigingsbericht op het scherm en/of per e-mail. Hebt u geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met de webwinkel waar u uw bestelling hebt gedaan om te vragen of uw transactie is gelukt. De entiteiten van Ingenico zijn niet gemachtigd om u deze informatie te verschaffen.

Voor meer informatie, raadpleeg onze shopper's FAQ

Voordat u ons contacteert ...
Heb u nog steeds een vraag? Laat het ons weten, maak hieronder een keuze.
Algemene vragen - Wie zijn we?

Wat is Global Collect/Ingenico ePayments?

Uw order

Voor vragen over de status van mijn order of abonnement.

Uw betaling

Voor vragen over uw betaling.

Uw bankafschrift

Waarom zie ik een aanrekening van Global Collect op mijn bankafschrift? 

Ander

Voor vragen die niet in de lijst staan

Voor welk platform hebt u support nodig?
Ogone (PSPID)

U hebt een algemene vraag over betalingsverwerking of een specifieke vraag over een PSPID (Payment Service Provider ID) voor een account op het Ogone-platform.

GlobalCollect (CID)

U hebt een merchant ID voor GlobalCollect (CID)

Heb u nog steeds een vraag? Laat het ons weten door hieronder een keuze te maken.
Uw account
Betaalmethoden

Vragen over betaalmethoden, activering, probleemoplossing.

Ingenico facturatie
Transacties
Fraudepreventie
Ander

Voor alle vragen die niet in een andere categorie vallen. 

Hieronder vindt u een lijst met de meest gestelde vragen om u te helpen een oplossing te vinden.
Web Payment Console

Voor alle vragen over de Web Payment Console.

Rapportering
Services
Testomgeving
Betalingsaanvraag
Ander
FAQs over dit onderwerp
Wat is GlobalCollect/Ingenico ePayments?

Ingenico ePayments, voorheen bekend als GlobalCollect, verwerkt betalingen voor online en e-commerce handelaren. Wij zijn verantwoordelijk voor de technologie die onze handelaars toestaat betalingen van hun klanten voor hun online verkochte producten of abonnementen te accepteren. Aangezien Ingenico ePayments alleen de technische partij is voor het afhandelen van betalingen, moeten alle vragen met betrekking tot de website en de verkochte producten worden gericht aan het bedrijf waar u uw aankoop hebt gedaan.

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs over dit onderwerp
U hebt een vraag over de status van uw bestelling of abonnement, wat moet u doen?

Ingenico ePayments is verantwoordelijk voor het technische systeem voor de afhandeling van betalingen voor online en eCommerce-handelaren. Wij zijn verantwoordelijk voor de technologie om onze handelaren toe te staan betalingen van klanten voor hun producten of online verkochte abonnementen te accepteren. Aangezien Ingenico ePayments alleen de technische partij is voor het afhandelen van betalingen, moeten alle vragen met betrekking tot de status van uw betaling en de levering van de goederen of diensten worden geadresseerd aan het bedrijf waar u uw aankoop hebt gedaan.

U wilt uw bestelling annuleren. Wat moet u doen?

Ingenico ePayments is verantwoordelijk voor het technische systeem om namens de handelaar betalingen af te handelen. We zijn niet in staat om wijzigingen aan te brengen in bestellingen of (het annuleren van) abonnementen. Alle vragen met betrekking tot de status van uw betaling en de levering van de goederen of diensten moeten worden gericht aan het bedrijf waar u uw aankoop hebt gedaan.

Hoe stopt u terugkerende betalingen?

Ingenico ePayments is verantwoordelijk voor het technische systeem om namens de handelaar betalingen af te handelen. We zijn niet in staat om wijzigingen aan te brengen in bestellingen of (het annuleren van) abonnementen. Alle vragen met betrekking tot de status van uw betaling en de levering van de goederen of diensten moeten worden gericht aan het bedrijf waar u uw aankoop hebt gedaan.

U wil uw bestelling betalen. Hoe krijgt u de bankgegevens?

Alle vragen met betrekking tot het bestellen en uitvoeren van betalingen naar de juiste bankrekeningen moeten worden gericht aan het bedrijf dat relevant is voor uw aankoop.

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs over dit onderwerp
U wil uw bestelling betalen. Hoe krijgt u de bankgegevens?

Alle vragen met betrekking tot het bestellen en uitvoeren van betalingen naar de juiste bankrekeningen moeten worden gericht aan het bedrijf dat relevant is voor uw aankoop.

U hebt per ongeluk geld overgemaakt naar GlobalCollect, hoe krijgt u het terug?

Als u per ongeluk geld naar een van onze bankrekeningen heeft overgemaakt, kunnen we een terugbetalingsproces starten. Gebruik alstublieft het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Voeg zoveel mogelijk details van de betaling toe (een betalingsbewijs heeft de voorkeur).

U hebt een betaling uitgevoerd, maar u bent vergeten de (correcte) betalingsreferentie te vermelden. Wat moet u doen?

Als u bij het overmaken van de betaling naar onze rekening bent vergeten de Betalingsreferentie te vermelden, raden wij u aan rechtstreeks contact op te nemen met de handelaar. De handelaar kan u verder helpen met het vinden van de betaling en ervoor zorgen dat de betaling op de juiste plaats terechtkomt.

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs over dit onderwerp
Waarom ziet u een aanrekening van GlobalCollect op uw bankafschrift?

Het bankafschrift kan GlobalCollect of Ingenico ePayments weergeven in plaats van de werkelijke naam van de winkel. In sommige gevallen zijn zowel onze bedrijfsnaam als de winkelnaam zichtbaar. Dit komt omdat de betreffende winkel GlobalCollect heeft aangeworven om namens hen de verwerking van de betalingen af te handelen. In de meeste gevallen wordt het bankafschrift binnen twee werkdagen bijgewerkt en wordt de naam van de daadwerkelijke verkoper weergegeven. Mocht u echter hulp nodig hebben bij het identificeren van de verkoper, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

U hebt deze aankoop niet gedaan. Wat moet u doen?

Als u zich niet herinnert een bestelling te hebben geplaatst, raden we u aan om te controleren of iemand in uw gezin iets van de handelaar in kwestie heeft gekocht. Zo niet, dan is het het beste om contact op te nemen met uw bank voor advies over hoe u verder moet gaan. Indien nodig, is het mogelijk om een terugtrekkingsprocedure te starten. Ingenico ePayments heeft geen toestemming om dit namens u te doen.

U denkt dat u een slachtoffer van fraude bent. Wat moet u doen?

Als u een niet-geïdentificeerde transactie op uw bankafschrift hebt, gebruik dan het contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs over dit onderwerp
U denkt dat u een slachtoffer van fraude bent. Wat moet u doen?

Als u een niet-geïdentificeerde transactie op uw bankafschrift hebt, gebruik dan het contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

De handelaar (waar u een bestelling heb geplaatst) reageert niet. Wat moet u doen?

Als u de handelaar niet kunt identificeren of niet kunt bereiken, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Voeg zoveel mogelijk details van de betaling toe.

U hebt uw aankoop geretourneerd en heeft geen reactie van het bedrijf ontvangen en u heeft uw betaling teruggevorderd. Wat moet u doen?

Als u de handelaar niet kan bereiken, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Voeg zoveel mogelijk details van de betaling toe.

U zou graag met een medewerker van de klantenservice willen praten.

Om u telefonisch te helpen, hebben we vertegenwoordigers die 24 uur per dag, 5 dagen per week beschikbaar zijn. Een lijst met telefoonnummers is te vinden op deze pagina .

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

Heb u nog steeds een vraag? Laat het ons weten door hieronder een keuze te maken.
Account
Betaalmethoden

Vragen over betaalmethoden, activering, probleemoplossing.

Facturatie
Transacties
Fraudepreventie
Ander
FAQs over dit onderwerp
Account activatie - Hoe lang zal het duren om uw account te activeren?

Zodra u alle noodzakelijke stappen hebt voltooid en we alle relevante documenten en een ondertekend contract hebben ontvangen, activeren we uw account. Hoe sneller u deze stappen kan uitvoeren en ons de documentatie kan toesturen, hoe sneller we uw account kunnen openen. Houd er rekening mee dat u ten minste één actieve betalingsmethode nodig hebt voordat we uw account kunnen activeren en dat uw banken en/of acquirers mogelijk meerdere dagen nodig hebben om een betaalmethode te activeren.

Account activatie - Hoe registeert u bij een credit card acquirer?

Wanneer u inlogt in uw Ingenico ePayments-account om een betaalmethode te selecteren, kan u ook kiezen met welke acquirer u wilt samenwerken. Ingenico ePayments stuurt uw contactgegevens via e-mail naar de acquirer. Zij zullen vervolgens contact met u opnemen om het contract te ondertekenen. De tijd die nodig is om dit contract op te zetten, kan verschillen. Dit kan variëren van 10 dagen tot 3 maanden. We raden u daarom ten zeerste aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met een acquirer. Wij kunnen het ook voor u regelen zodat u tijd kan besparen. Met Ingenico Collect kunt u vele lokale betaalmethoden activeren - allemaal in één keer en in meerdere landen - met slechts één contract. Als u internationaal zakendoet, zou het ideaal zijn om betalingen te kunnen accepteren vanuit heel Europa. Dat bespaart u tijdrovende administratie en omdat u meer betaalmethoden aan uw klanten kan aanbieden, kan ook uw omzet verhogen. Kom meer te weten over Ingenico Full Service, of vraag admin.ecom@ingenico.com om u contractinformatie toe te sturen.

Heb u nog steeds een vraag? Vul het onderstaande formulier in. 

FAQs over dit onderwerp
De toegang tot uw webbetalingsconsole (WPC) is geblokkeerd. Wat moet u doen?

Wanneer u problemen ondervindt bij het aanmelden bij onze Web Payment Console, kan u gebruikmaken van de 'reset wachtwoord-functionaliteit'. Op het inlogscherm vindt u de 'Wachtwoord vergeten?' - knop. Deze 'reset wachtwoord-functionaliteit' werkt alleen als u eerder uw e-mailadres in ons systeem hebt geregistreerd. Als u dit nog niet eerder heeft gedaan of als u nog steeds problemen ondervindt met uw toegang, gebruik dan de volgende contactformulieren zodat we u verder kunnen helpen. Zorg ervoor dat uw 4-cijferige contract-ID, de omgeving waartoe u toegang hebt (productie of staging) en uw gebruikersnaam zijn inbegrepen.

U ontvangt een IP-adres-gerelateerde fout. Wat moet u doen?

Wanneer u een IP-adres-gerelateerde foutmelding ontvangt wanneer u zich probeert aan te melden bij de Web Payment Console, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Vermeld de foutmelding, uw IP-adres (dat u kan controleren via www.whatsmyip.com ), de omgeving waartoe u probeert toegang te krijgen (Productie of Staging) en uw Contract ID of Merchant ID.

U wordt geconfronteerd met een storing of systeemwaarschuwing in een van onze systemen. Wat moet u doen?

In het geval van een storing bieden we onze klanten waarschuwingen en publiceren ze elk servicegerelateerd probleem op onze Web Payment Console (WPC). Controleer de Nieuws-sectie voor meer informatie over outages of onderbrekingen van de service. Als u geen toegang heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Vermeld de foutmelding (of een schermafbeelding), de contract-ID of verkoper-ID, de naam van het systeem en het tijdstip waarop u het probleem hebt ontdekt.

U bent benaderd door een klant die op zoek is naar een betaling. Wat moet u doen?

We kunnen u helpen bij het vinden van ontbrekende betalingen. Meld u aan bij de Web Payment Console (WPC) en open een aanvraag. U kunt dit doen door de bestelling van de klant op te zoeken via 'snel zoeken', de bestelling te openen en op de knop 'Aanvraag' te klikken. Deze bevindt zich onderaan het tabblad 'Overzicht van de bestelling'. Als u geen toegang hebt tot Web Payment Console (WPC), controleert u of iemand in uw bedrijf toegang heeft tot WPC en vraagt u hem om hulp. Als u geen toegang heeft of uw vraag niet kunt beantwoorden, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Voeg zoveel mogelijk details van de betaling toe (een betalingsbewijs heeft de voorkeur).

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs over dit onderwerp
U bent op zoek naar een financiële verklaring of een verzamelingsrapport. Wat moet u doen?

Alle financiële overzichten en verzamelingsrapporten zijn beschikbaar op onze Web Payment Console (WPC) onder Rapporten / Offline-rapporten. Als u geen toegang hebt tot Web Payment Console (WPC), controleert u of iemand in uw bedrijf toegang heeft tot de WPC en vraagt u hem om hulp. Als dat u niet verder brengt of als u wel toegang hebt maar u de bestanden niet kan downloaden, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat we u verder kunnen helpen. Vermeld uw contract-ID of verkoper-ID en de relevante rapportage(s) en datum(s) van de gevraagde rapport(en).

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs on this topic
U wilt uw bestaande services, betalingsproducten, valuta's etc. uitbreiden. Met wie kan u contact opnemen?

Wanneer u de mogelijkheden van uw account wilt uitbreiden, kan ons Account Management-team u het beste door de verschillende opties leiden die geschikt zijn voor uw bedrijf. Gebruik het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken zodat we u verder kunnen helpen.

U wordt geconfronteerd met een storing of systeemwaarschuwing in een van onze systemen. Wat moet u doen?

In het geval van een storing bieden we onze klanten waarschuwingen en publiceren ze elk servicegerelateerd probleem op onze Web Payment Console (WPC). Controleer de Nieuws-sectie voor meer informatie over outages of onderbrekingen van de service. Als u geen toegang heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Vermeld de foutmelding (of een schermafbeelding), de contract-ID of verkoper-ID, de naam van het systeem en het tijdstip waarop u het probleem hebt ontdekt.

U wilt een werknemer van Ingenico ePayments spreken. Met wie kan je contact opnemen?

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. In het geval u problemen ondervindt waardoor uw online business onderbroken is en u liever iemand rechtstreeks spreekt, kan u ons 24/7 bereiken via onze gratis telefoonnummers die op de Web Payment Console pagina staan.

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs on this topic
De toegang tot uw webbetalingsconsole (WPC) is geblokkeerd. Wat moet u doen?

Wanneer u problemen ondervindt bij het aanmelden bij onze Web Payment Console, kan u gebruikmaken van de 'reset wachtwoord-functionaliteit'. Op het inlogscherm vindt u de 'Wachtwoord vergeten?' - knop. Deze 'reset wachtwoord-functionaliteit' werkt alleen als u eerder uw e-mailadres in ons systeem hebt geregistreerd. Als u dit nog niet eerder heeft gedaan of als u nog steeds problemen ondervindt met uw toegang, gebruik dan de volgende contactformulieren zodat we u verder kunnen helpen. Zorg ervoor dat uw 4-cijferige contract-ID, de omgeving waartoe u toegang hebt (productie of staging) en uw gebruikersnaam zijn inbegrepen.

U ontvangt een IP-adres-gerelateerde fout. Wat moet u doen?

Wanneer u een IP-adres-gerelateerde foutmelding ontvangt wanneer u zich probeert aan te melden bij de Web Payment Console, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Vermeld de foutmelding, uw IP-adres (dat u kan controleren via www.whatsmyip.com ), de omgeving waartoe u probeert toegang te krijgen (Productie of Staging) en uw Contract ID of Merchant ID.

U hebt problemen met onze testomgeving. Wat moet u doen?

Wanneer u problemen ondervindt met functionaliteiten die niet werken of met de toegangtot onze testomgeving (Staging), gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen. Vermeld uw gebruikersnaam, uw 4-cijferige contract of verkoper-id, de foutcode (s) die u ontvangt en een beschrijving van het probleem.

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs on this topic

We zijn er om u te helpen. Als u onze hulp nodig heeft, gebruik dan het volgende contactformulier om ons relevante informatie te verstrekken, zodat wij u verder kunnen helpen.

FAQs on this topic
You are facing an outage or system alert in one of our systems. What to do ?

In case of an outage we provide our clients with alerts and publish any service related issue on our Web Payment Console (WPC). Please check the News-section to see further details related to outages or service interruptions. If you do not have access, please use the following contact form to provide us with relevant information so we can assist you further. Please include the error message (or a screenshot), the Contract ID or Merchant ID, the name of the system and the time you have discovered the issue.

You want to speak to an Ingenico ePayments employee. Who to contact ?

We are here to assist you. In case you need our help, please use the following contact form to provide us with relevant information so we can assist you further. In case you are facing business interrupting issues and prefer to speak someone directly, you can reach us 24/7 via our Toll-Free Phone Numbers that are listed on the WPC page.

You are a Ogone Merchant. Who to contact ?

Please navigate to the Ogone (PSPID) section of this Website.

You are looking for Point of Sale (POS)/Ingenico Terminals. Who to contact?

Please navigate to the terminals section at the top of this Website.

Your question is not in the list. What to do?

We are here to assist you. In case you need our help, please use the following contact form to provide us with relevant information so we can assist you further. In case you are facing business interrupting issues and prefer to speak someone directly, you can reach us 24/7 via our Toll-Free Phone Numbers that are listed on the WPC page.

We are here to assist you. In case you need our help, please use the following contact form to provide us with relevant information so we can assist you further.

Stuur ons een e-mail
Voor algemene vragen
Mail van
Veel gestelde vragen
Wij bieden u 24/07 self-service referentiemateriaal voor ons Ingenico Ogone betaalplatform. Consulteer a.u.b. the gebruikers- en integratiegidsen en de FAQs op onze Ogone Support Site of Developer portal.
Consulteer onze FAQs

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen