Afrekenen en Conversie

Betalen is de laatste en belangrijkste stap van een aankoop.

Als u het verkoopproces vergelijkt met een trechter, dan is het moment van betalen het gedeelte waar de trechter op zijn smalst is. Dat is waar het winkelend publiek de bestelling afrondt en betalende klant wordt. Door deze ervaring te verbeteren vergroot u de trechter, zodat meer mensen hun aankoop voltooien.

Maar hoe kunt u het betaalproces verbeteren? Er zijn veel variabelen die bepalen of een consument ergens tijdens het betalen afhaakt of met succes een aankoop voltooit. De sleutel is het identificeren en wegnemen van alle mogelijke barrières en ervoor zorgen dat het betalen zo probleemloos mogelijk verloopt.

Bij Ingenico ePayments hebben we meer dan twintig jaar ervaring in het analyseren van online consumentengedrag en het optimaliseren van het betaalproces voor het best mogelijke resultaat. Onze producten en diensten stellen u zo in staat om drempels tijdens het betaalproces weg te nemen en uw omzet te optimaliseren.

Ervaringen tijdens het afrekenen

Een probleemloos betaalproces is steeds belangrijker voor klanten. Een eenvoudige druk op de knop moet genoeg zijn om een aankoop te voltooien. Het creëren van zo’n soepel betaalproces vereist een totaalbenadering om alle mogelijke drempels voor de voltooiing van het betaalproces weg te nemen.

Drempels zijn bijvoorbeeld:

  • Uitgebreide formulieren waarop allerlei betaalgegevens moeten worden ingevuld; 
  • Prijzen die vaag zijn of niet aangeboden worden in de lokale valuta; 
  • Pagina's die verschillen van de rest van uw website, wat leidt tot verwarring en wantrouwen; 
  • Populaire betaalmethoden die niet worden aangeboden; 
  • En betaalpagina's die niet reageren of niet geoptimaliseerd zijn voor mobiele apparaten. 

Door dit soort drempels uit het betaalproces weg te nemen, wint u het vertrouwen en de loyaliteit van uw klanten.

Ervaringen tijdens het afrekenen

Conversietools

Onze producten en diensten zijn speciaal ontworpen om u te helpen drempels aan te pakken, fricties weg te nemen en de conversie te verhogen.

Ingenico MyCheckout Editor
Met de Ingenico MyCheckout Editor kunt u uzelf differentiëren van de competitie en uw klanten een gerust gevoel geven met een reeks aan personalisatie opties. De MyCheckout hosted payment pages voldoen aan alle PCI eisen en verminderen het risico op data verlies. Met de MyCheckout Editor kunt u het uiterlijk van de pagina’s zelf aanpassen, bijvoorbeeld door uw logo te plaatsen of de kleur te veranderen. Bovendien bevat de online editor meer dan 50 verschillende talen die u kunt instellen en krijgt u toegang tot meer dan 150 betaalmiddelen en munteenheden. Het is zelfs mogelijk om de URL aan te passen met uw eigen bedrijfsnaam. Tenslotte kunt u verschillende versies van uw betaalpagina creëren en naast elkaar beheren, zodat u door middel van A/B testing de resultaten kunt optimaliseren.     

Tokenisatie / betalingen via één klik
Gebruik onze tokenisatie-technologie om aankopen nog eenvoudiger te maken door uw klanten in staat te stellen met één muisklik de betaling uit te voeren. Dit heeft een bewezen positief effect op de conversie en het aantal herhalingsaankopen.

Flexibele 3D-Secure
Maak flexibel gebruik van 3D-Secure om de balans tussen risicomanagement en conversie te optimaliseren.

Transactierouting
Krijg hogere beoordelingen dankzij ons intelligente transactieroutingsysteem, dat het meeste haalt uit onze wereldwijde dekking.

Elevate
Met de Elevate Business Intelligence-tool analyseert u uw betalingsgegevens en vindt u problemen en kansen voor optimalisatie. Elevate bevat specifieke dashboards die alle belangrijke data tijdens het afrekenen visualiseren, zodat u de drempels voor conversie kunt herkennen en wegnemen.

De laatste benodigdheden voor conversie

Ons doel is de volledige betalingsstroom te optimaliseren zonder het voor u moeilijker te maken. Door u te helpen met de ‘laatste benodigdheden voor conversie’ streven we ernaar uw conversieratio aanzienlijk te verbeteren. Naast intuïtieve en responsieve betaalpagina's en een breed scala aan lokale betaalmethoden en valuta's, helpt Ingenico u om de klantloyaliteit te verhogen door slimme tokenization-oplossingen te bieden.

Uw winkel is altijd open

Wist u dat gemiddeld één op de zes transacties niet wordt afgerond wegens diverse problemen in het betaalproces? Daarom hebben we het onze prioriteit gemaakt om de hoogste acceptatiepercentages te garanderen en u het meest stabiele platform op de markt te bieden.

Wij zorgen hiervoor met 3 volledig onafhankelijke datacenters, een team dat instaat voor platformactiviteiten en dat het systeem 24 uur per dag, 7 dagen per week monitort en een analytisch team dat zich toelegt op het volgen en verhogen van de acceptatiepercentages.

Snelle en vlotte integratie

Ontwikkelingstijd is schaars en duur. Een geoptimaliseerde shopperervaring is echter cruciaal voor de conversie van bezoekers naar betalende klanten. Ingenico biedt verschillende snelle, flexibele en veilige integratiemogelijkheden. Of u nu op zoek bent naar een beveiligde plug-and-play betaalpagina, een in een app geïntegreerde betaalmodule of een op een API gebaseerde oplossing die kan worden aangepast aan uw interne systeem, Ingenico's technologie stelt u in staat om op een kosteneffectieve manier de gebruikerservaring te ontwerpen die het beste bij uw bedrijf past.

Responsieve betaalpagina's

Bij Ingenico weten we dat online betalingen voortdurend veranderen. Van nieuwe betaalmethoden tot authenticatiemogelijkheden tot de apparaten die voor betalingen worden gebruikt.

Omdat betalingen steeds vaker worden verwerkt op tablets, smartphones en andere mobiele apparaten, weten we dat betaalpagina's met een mobiele geoptimaliseerde look-and-feel cruciaal zijn voor een optimale conversie.

Onze nieuwe responsieve betaalpagina's bieden u en uw klanten een aanpasbaar betaalproces dat automatisch wordt afgestemd op het apparaat dat uw klanten gebruiken.

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren  Voorkeuren instellen