-
ePayments
-
Ingenico ePayments / Ogone platform
- PRODUCTION
- TEST
-
Ingenico ePayments / GlobalCollect platform
- PRODUCTION
- PRE-PRODUCTION
- SANDBOX
-
Ingenico ePayments / Ogone platform
Door Alina Rotariu, Productmanager voor regionale bedrijven online, Worldline
Als gevolg van Brexit is het verkopen van en naar het VK onderworpen aan nieuwe beperkingen en extra intraregionale kosten. Lees verder als je wil weten wat dit betekent voor ondernemers in het VK en de EU en welke vijf strategieën je kunt volgen om met de nieuwe maatregelen om te gaan.
Omdat de COVID-19-pandemie die leidde tot de tijdelijke sluiting van restaurants en winkels kreeg de 'shop local'-beweging een enorme boost. De pandemie heeft veel nieuwe consumentsegmenten gedwongen om over te stappen op online aankopen.
Als het om online betalingen gaat, heeft elk land heeft zijn eigen voorkeuren en gewoonten. Deze zijn in de loop der tijd voortgekomen uit lokale omstandigheden en vinden vaak hun oorsprong in offline winkelen.
Als die gewoonten er eenmaal zijn, houden mensen eraan vast. Mensen betalen het liefst op de manier die ze kennen en vertrouwen en als ze in een browser ook nog in hun eigen valuta kunnen betalen, is de kans veel groter dat ze een aankoop doen.
Met zo’n 22.000 in-storeklanten is Ingenico in België de opkomende marktleider in betaalterminals. De POS-betaaloplossingen garanderen een optimaal transactieproces voor retailers en financiële instellingen. Tegelijk bedienen ze de veeleisende consument op zijn wenken.
Het begin van een nieuw jaar is voor velen een tijd om na te denken en vooruit te kijken. Voor retailers is het een tijd van kansen. De vaste piekverkopen door het jaar heen zijn voor retailers uitgelezen kansen. Het zijn perioden waarin shoppers graag geld uitgeven. De uitdaging is dan ook ervoor te zorgen dat kleine retailers goed opvallen, zodat ze met de grote merken kunnen concurreren.