Artikels

Fraude opsporen blijft (deels) mensenwerk

Online fraude kun je grotendeels geautomatiseerd opsporen met nieuwe technologieën maar toch blijven handmatige controles noodzakelijk. De wiskundige logica van kunstmatige intelligentie is niet ingesteld op nuances, de menselijke geest wel.

  • Belgium
  • Netherlands
31 mei 2018

Online betaaldienst bepalend bij customer journey op marktplaatsen

Marktplaatsen zijn booming en de rol van betaaldiensten wordt daarbij steeds belangrijker. Zeker nu de strengere EU-wetgeving PSD2 van kracht is. Maar ook omdat de betaaldiensten moeten bijdragen aan een positieve user experience van de online shoppende consument.

  • Belgium
  • Netherlands
18 mei 2018

Je conversie ratio met 15% verhogen? Kinderspel!

De conversie ratio verhogen is een van de belangrijkste uitdagingen voor wie aan webverkoop doet. 20% van de webklanten die een of meerdere artikelen in het virtuele winkelmandje hebben gedropt, verzaakt immers op het allerlaatste ogenblik, het moment van de betalingsbevestiging, alsnog aan de koop. Ingenico, wereldleider in de sector van de omnichannelbetaaloplossingen, innoveert door aan de transactie een ludieke touch te geven die het verschil maakt. Iets dat u zelf ook zou kunnen gebruiken?

  • Belgium
  • Netherlands
2 mei 2018

Vijftien procent meer conversie met gamified check-out

Als je bezoekers niet meer enthousiast worden van kortingsacties in ruil voor hun e-mailadres, dan kan het interessant zijn om eens naar gamification te kijken. Door op de check-out pagina een spelelement toe te voegen verhoog je de conversie en de gemiddelde orderwaarde, stelt het Belgische bedrijf Luckycycle.

  • Belgium
  • Netherlands
26 april 2018

Herken de juiste transactie: waarom is handmatig beoordelen zo belangrijk?

De gedachte aan een handmatige beoordeling van iedere verdacht ogende transactie kan nogal overweldigend zijn. Terwijl dat helemaal niet nodig is! Met een beetje oefening en de juiste checklist, herken je fraudeurs eenvoudig en snel.

  • Belgium
  • Netherlands
16 april 2018

Ingenico One, de omnichannel-oplossing voor al uw betalingen

Ingenico Group is wereldleider in geïntegreerde betalingswijzen. Nu lanceert het bedrijf Igenico One, een oplossing die ondernemingen en handelaars toelaat het beheer van al hun verkoopkanalen te vereenvoudigen, zowel in de winkel als online.

  • Belgium
  • Netherlands
14 maart 2018

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen