Artikels

Lokaal denken is essentieel voor internationale groei

Als het om online betalingen gaat, heeft elk land heeft zijn eigen voorkeuren en gewoonten. Deze zijn in de loop der tijd voortgekomen uit lokale omstandigheden en vinden vaak hun oorsprong in offline winkelen.
Als die gewoonten er eenmaal zijn, houden mensen eraan vast. Mensen betalen het liefst op de manier die ze kennen en vertrouwen en als ze in een browser ook nog in hun eigen valuta kunnen betalen, is de kans veel groter dat ze een aankoop doen.

  • Netherlands
21 augustus 2019

Ingenico In-store: ingenieus en onovertroffen

Met zo’n 22.000 in-storeklanten is Ingenico in België de opkomende marktleider in betaalterminals. De POS-betaaloplossingen garanderen een optimaal transactieproces voor retailers en financiële instellingen. Tegelijk bedienen ze de veeleisende consument op zijn wenken. 

  • Belgium
  • Netherlands
1 augustus 2019

Hoe kleine retailers in 2019 kunnen concurreren met grote merken

Het begin van een nieuw jaar is voor velen een tijd om na te denken en vooruit te kijken. Voor retailers is het een tijd van kansen. De vaste piekverkopen door het jaar heen zijn voor retailers uitgelezen kansen. Het zijn perioden waarin shoppers graag geld uitgeven. De uitdaging is dan ook ervoor te zorgen dat kleine retailers goed opvallen, zodat ze met de grote merken kunnen concurreren.

  • Belgium
  • Netherlands
4 maart 2019

Fraude opsporen blijft (deels) mensenwerk

Online fraude kun je grotendeels geautomatiseerd opsporen met nieuwe technologieën maar toch blijven handmatige controles noodzakelijk. De wiskundige logica van kunstmatige intelligentie is niet ingesteld op nuances, de menselijke geest wel.

  • Belgium
  • Netherlands
31 mei 2018

Online betaaldienst bepalend bij customer journey op marktplaatsen

Marktplaatsen zijn booming en de rol van betaaldiensten wordt daarbij steeds belangrijker. Zeker nu de strengere EU-wetgeving PSD2 van kracht is. Maar ook omdat de betaaldiensten moeten bijdragen aan een positieve user experience van de online shoppende consument.

  • Belgium
  • Netherlands
18 mei 2018

Je conversie ratio met 15% verhogen? Kinderspel!

De conversie ratio verhogen is een van de belangrijkste uitdagingen voor wie aan webverkoop doet. 20% van de webklanten die een of meerdere artikelen in het virtuele winkelmandje hebben gedropt, verzaakt immers op het allerlaatste ogenblik, het moment van de betalingsbevestiging, alsnog aan de koop. Ingenico, wereldleider in de sector van de omnichannelbetaaloplossingen, innoveert door aan de transactie een ludieke touch te geven die het verschil maakt. Iets dat u zelf ook zou kunnen gebruiken?

  • Belgium
  • Netherlands
2 mei 2018

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen