Artikels

Hoe verbeter je de gebruikerservaring op mobiel?

Als mobile commerce zijn potentie waar wil maken dan moet de gebruikerservaring sterk worden verbeterd. Er zit nog te veel frictie in het aankoopproces. Welke verbeterpunten zijn er?

  • Belgium
  • Netherlands
7 december 2017

Nieuwe Europese betaalregels kunnen customer journey ingewikkelder maken PSD2

Een extra stap in het online bestelproces betekent dat er een afhaakmoment bijkomt voor de consument. Toch moeten webshops rekening houden met meer complexiteit in de customer journey. De oorzaak: de Payment Services Directive 2 (PSD2) van de Europese Unie, die op 12 juli 2018 van kracht wordt.

  • Belgium
  • Netherlands
11 oktober 2017

Omni-channel : vergeet de betalingen niet

Succesvolle omni-channel spelers maken geen onderscheid tussen online en offline business en verkoopstrategieën. Gek genoeg geldt dit vaak niet voor payments: de afhandeling van betalingen in de winkel staat los van online transacties. Een gemiste kans.

  • Belgium
  • Netherlands
28 juni 2017

Mobiele betaalervaring kan veel beter

De conversie op mobiele apparaten kan aanzienlijk worden verbeterd door de betaalervaring onder de loep te nemen. Nieuwe technologieën kunnen de koudwatervrees van consumenten voor mobiel kopen wegnemen maar dan moet de financiële sector wel bereid zijn in de ontwikkeling hiervan te investeren.

  • Belgium
  • Netherlands
26 mei 2017

Vier trends die de groei van internationale e-commerce bevorderen

Internet is grenzeloos, dus waarom zou je je met een webshop beperken tot de thuismarkt? Voor een goede prijs-kwaliteitverhouding en/of bijzondere producten zijn consumenten zeker bereid om internationaal te shoppen. Dit is een van de vier trends die de groei van cross-border e-commerce flink zal stimuleren.

  • Belgium
  • Netherlands
12 april 2017

Messaging apps bieden verkoopkansen

Door de populariteit van messaging apps en de stappen die zijn gemaakt op het gebied van kunstmatige intelligentie te combineren, is er een nieuw verkoopkanaal ontstaan dat vooral is gericht op millennials. Via platformen als Facebook Messenger, Skype, Telegram en WeChat kan de retailer door middel van chatbots geautomatiseerd het gesprek aangaan met de klant en omzetten in een aankoop.

  • Belgium
  • Netherlands
8 maart 2017

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen