Ingenico introduceert Ingenico One, een Omni-Channel-pakket voor winkeliers in de Benelux

Ingenico Group, wereldwijd marktleider op het gebied van probleemloze betalingen, lanceert vandaag Ingenico One, een omni-channel-pakket dat het managen van diverse verkoopkanalen vereenvoudigt, meer inzicht biedt in de prestatie van deze kanalen en tijd en moeite bespaart.

Ingenico One biedt één opstart- en contractomgeving voor zowel fysieke als digitale betaaloplossingen en één support- en rapportagetool, waarbij het portfolio van de Full Service betalingsverwerking veel verschillende betaalmethoden omvat. Met Ingenico One worden rapportages geoptimaliseerd: de tool biedt één overzicht van alle transacties, ongeacht het verkoopkanaal waar deze transacties plaatsvonden, en biedt een verbeterd inzicht in consumentengedrag op de diverse verkoopkanalen.

Bedrijven die hun producten zowel in winkels als online aanbieden, vinden het vaak een uitdaging deze verschillende kanalen te integreren in één organisatiestructuur. Elk kanaal wordt doorgaans apart beheerd, wat leidt tot inefficiënt management. Ook wordt het op deze manier lastiger voor de financiële afdeling om de diverse bronnen van inkomsten te combineren en één helder overzicht te bieden van de bedrijfsprestaties. Met Ingenico One krijgen deze bedrijven toegang tot één geïntegreerde oplossing die fysieke en online transacties samenvoegt in één enkele fondsenoverdracht en één verzamelrapport, waarbij Ingenico de financiële stromen voor alle kanalen beheert.

Ingenico One biedt één contract voor alle kanalen, zodat winkeliers niet langer individuele contracten af hoeven sluiten voor de verschillende kanalen. Dit betekent ook dat één contactpunt voldoende is voor alle vragen over betalingen of support. De Full Service-aanpak van Ingenico stelt verkopers in staat eenvoudig uit te breiden naar nieuwe markten, zonder lokale vestigingen of buitenlandse rekeningen te hoeven openen. Regionale experts van Ingenico bieden bovendien inzicht in de online betaalmethoden die in bepaalde landen of regio’s de voorkeur hebben. Winkeliers profiteren van Ingenico’s wereldwijde positie als marktleider op het gebied van fysieke pinterminals en hebben toegang tot de nieuwste en beste pinterminals met EMV, NFC en Touchscreen-technologie. 

Ingenico is toonaangevend in zowel betaaloplossingen voor winkels als online en mobiele betalingen. Met Ingenico One combineren we het beste van beide werelden tot één oplossing voor winkeliers, ontworpen om de groei over alle kanalen te stimuleren,” aldus Gabriel de Montessus, VP Global Product and Marketing voor Ingenico Group. "De lijn tussen fysieke en digitale betalingen wordt steeds dunner, en door beide te integreren met Ingenico kunnen winkeliers optimaal gebruikmaken van de kansen die omnichannel-handel biedt, zonder dat het ingewikkeld wordt.”

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen