Ga verder met vertrouwen

Data-analyses en Expertise

Het is niet alleen wat we vóór u doen, het is wat we samen mét u doen wat telt.

Wij zijn uw betrouwbare partner en gaan verder dan alleen de verwerking van betalingen om de online mogelijkheden van uw bedrijf te identificeren en realiseren. Onze tools en technologie zijn – in combinatie met onze regionale en wereldwijde expertise –  een verlengstuk van uw bedrijf. Zo beschikt u over de informatie die u nodig heeft om de e-commerce-activiteiten van uw organisatie met vertrouwen tegemoet te zien.

We werken nauw met u samen om uw doelen te bereiken en gaan daarbij verder dan u verwacht.

Elevate Business Intelligence

Uw klanten van vandaag de dag zijn slim. En ze eisen van u als verkoper dat u nog slimmer bent.
Met onze Elevate Business Intelligence-oplossing zet u de kracht van big data in voor uw bedrijf. Elevate genereert nieuwe inzichten op basis van de verkoop- en betaalpatronen van uw producten.

Elevate is speciaal gebouwd voor internationale e-commerce-bedrijven voor verwerking van betalingen en terugboekingen. Elevate vertaalt grote hoeveelheden betaalgegevens in interactieve en eenvoudig te lezen dashboards, zodat u betalingsproblemen en -kansen snel herkent. Ook is het mogelijk uw prestaties te vergelijken met die van uw branchegenoten.

Vergeet ingewikkelde spreadsheets en draaitabellen.
Dankzij meer dan veertig dashboards en diverse filteropties zoomt u in tot op een zeer gedetailleerd niveau en ontdekt u inzichten die u helpen bij het nemen van de juiste strategische beslissingen voor uw bedrijf. 

Elevate importeert, structureert en visualiseert uw betaalgegevens in eenvoudig leesbare dashboards rondom uw belangrijkste prestatie-indicatoren, zoals uw autorisatieratio, terugboekratio, restitutieratio, ATV, redenen voor afwijzing en drop-off-ratio. Vergelijk uw bedrijf ook met de gemiddelden in uw branche of degene die het beste presteren binnen uw sector. 

Elevate Business Intelligence tool

Advies over betaalprestaties

Veel verkopers willen meer dan alleen data om goede beslissingen te nemen. Ze willen de juiste begeleiding.

Ons Professional Services-team biedt u de expertise en hulp die uw betalingen optimaliseren. Meer dan twintig jaar ervaring op het gebied van online betalingen zorgt ervoor dat we ons kunnen richten op:

  • De gebruikerservaring & conversie: Onze consultants bekijken uw volledige customer journey en bieden u een gedetailleerde analyse die inzicht geeft in manieren om uw prestaties te verbeteren en de conversie te verhogen.
  • Het succespercentage van betalingen: U maakt gebruik van onze ervaring op het gebied van het afronden van succesvolle betalingen, waardoor u uw betaalproces optimaliseert en hogere succesratio’s behaalt.
  • Fraudebeheersing: Minimaliseer terugboekingen, maximaliseer acceptaties en verlaag uw operationele kosten dankzij gespecialiseerde fraudebeheersing. 
  • Het minimaliseren van betalingskosten: Hoe kunt u de totale kosten van uw betalingen verminderen? Onze consultants helpen u met een review en het stroomlijnen van uw kostenstructuur.

Breid uit naar nieuwe markten – zonder groeipijnen.
Profiteer van meer dan twintig jaar aan kennis over regionale en internationale betalingen om uw bedrijf te laten groeien. Wij weten alles over de betaalmethoden, taal en valuta van de landen waarin u actief bent. Onze expertise en adviserende benadering helpen u grenzen te overstijgen en hebben een enorme impact op uw zakelijke succes.

Al onze adviesdiensten zijn afgestemd op uw eigen businessmodel en doelgroep.

Wereldwijde klantenservice

Wij geven net zoveel om onze klanten als u om uw eigen klanten geeft.​
Daarom zorgen we ervoor dat elke klant directe toegang tot Ingenico ePayments krijgt. Daarnaast krijgt u als klant de kans om bij te dragen aan onze verdere ontwikkeling en de richting die we in de toekomst opgaan. Verkopers die betalingen met Ingenico ePayments verwerken, hebben toegang tot onze toonaangevende service en ondersteuning, en kunnen altijd contact opnemen met onze adviseurs en interne experts. Onze praktische en adviserende benadering biedt verkopers de hulp en expertise die ze nodig hebben om hun e-commerce-strategie in de praktijk te brengen. 

Ons klantcontactcentrum en onze serviceteams zorgen ervoor dat u altijd eenvoudig toegang heeft tot Ingenico ePayments, waar ter wereld u zich ook bevindt. eCommerce gaat altijd door, dus wij ook.

Wij waarderen uw inbreng. 
De Global Customer Advisory Board (GCAB) is een jaarlijkse bijeenkomst voor klanten om kennis te maken met Ingenico ePayments en best practices uit te wisselen. Ook identificeren we er prioriteiten en actiepunten voor de toekomst. Deelnemende bedrijven vertegenwoordigen alle regio's en branches op een roterende basis. De GCAB is al actief sinds 2011 en heeft in belangrijke mate bijgedragen aan de gezamenlijke ontwikkeling en uitbreiding van onze diensten en betaalmethoden. We zijn trots op de relaties die we hebben opgebouwd en de resultaten die daaruit voortgekomen zijn.

Uw keuze over cookies op deze website

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. Sommige cookies hebben uw gebruikersvoorkeuren (taal, plaats, persoonlijke voorkeur) onthouden, andere verzamelen informatie voor de statistieken. U kunt alle cookies accepteren door te klikken op de knop Accepteren" of ze instellen door te klikken op "Voorkeuren instellen".

Accepteren Voorkeuren instellen